فی سبیل الله

فقط خدا

فی سبیل الله

فقط خدا

بسم الله الرحمن الرحیم


        سلام ؛ ‌‌چون دارم برای رضای خدا تو اینترنت وقت می گذرونم 

                                     لذت وصف ناپذیری دارم.

           امیدوارم بتونم لحظات قشنگی رو واستون خلق کنم.

              

                                                     به راهنمائی هایتان محتاجم.


          گالیکش،پی دلدل،گنبد،مینودشت،کیارام،پنو،فارسیان،فرنگ،دوزین،کرنگ،برین،اوپران،عرب بوران،پاسنگ،کلاله

اذکــاری برای تـقـرب

   سلام

 من خودم تصمیم گرفتم از این به بعد از ذکر واسه تقرب الی الله زیاد استفاده کنم.

                 امیدوارم که همه ما به دانسته هایمان عمل کنیم.


** صلواتی که هر مرتبه آن ثواب ده هزار صلوات را دارد:


             اللهم صلِّ علی سَیِّدِنا و نَبِیِّنا مُحَمَّدٍ و آلهِ


مَا اختَلَفَ المَلَوَانِ وَ تَعَاقَبَ العَصرَانِ و کَرَّ الجَدِیدَانِ وَ استَقبَلَ الفَرقَدانِ


                        وَ بَلِّغ رُوحَهُ اَروَاحَ اَهلِ بَیتِهِ مِنِّا التـَّحیَّة َ والسَّلام.

تـــو بـــه

                            بسم الله الرحمن الرحیم

             اگر عمری گنه کردی مشو نومید از رحمت

                                                      تو توبه نامه را بنویس امضا کردنش با من

        تـوبـه 

رسول خدا (ص) درآخرین خطبه اى که براى مردم خواند و موعظه فرمود ، بحثى راجع به توبه و بازگشت بنده از معصیت و گناه کرد ؛ 

فرمود: هر کسی یک سال قبل از مردنش توبه کند خداوند توبه او را مى پذیرد. بعد خودش فرمود: یک سال زیاد است و در کمتر از یک سال هم ممکن است؛

 اگر در یک ماه قبل از مردنش توبه کند خداوند توبه او را مى پذیرد.

باز فرمود: یک ماه هم زیاد است و در کمتر از یک ماه هم ممکن است؛ 

اگر کسى یک روز قبل از مردنش توبه کند خداوند توبه او را مى پذیرد. بازفرمود: یک روز هم زیاد است و در کمتر از یک روز هم ممکن است؛

 اگر کسى در یک ساعت قبل از مردنش توبه کند خداوند توبه او را مى پذیرد؛ باز فرمود: یک ساعت هم زیاد است و در کمتر از یک ساعت هم ممکن است؛

 دراین وقت فرمود: اگر کسى یک لحظه قبل از مردنش 

                                                            توفیق توبه پیدا کند

                                                               خداوند توبه اورا مى پذیرد.


                

توبه،گالیکش،پادلدل،فارسیان،فرنگ،لیرو،هیئت شهدای گمنام گالیکش،الهی العفو،PENITEN،CONTRITION ,REPENTANCE